«Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Ыбырай Алтынсарин ауылының «Күншуақ» бөбекжайы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорын мекемесінің 2023 жылғы мемлекеттік көрсетілетін қызмет аясындағы қызмет туралы есебін көпшілік талқылауды өткізу қорытындысы
1. Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Ыбырай Алтынсарин ауылының «Күншуақ» бөбекжайы» МКҚК көпшілік талқылауды өткізу күні: 2024 жылғы 1 наурыздан – 30 наурыз аралығында.
2. «Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Ыбырай Алтынсарин ауылының «Күншуақ» бөбекжайы» МКҚК көпшілік талқылауды өткізу әдісі: http://kunsad.celinograd.aqmoedu.kz/content/memlekettk-krsetlgen-yzmet-ayasynday-yzmet-turaly-esebn-kpshlk-talylau
3. Көпшілік талқылау өткізі туралы хабарландыру әдісі: 2024 жылғы 9 сәуірде «Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Ыбырай Алтынсарин ауылының «Күншуақ» бөбекжайы» МКҚК сайтында http://kunsad.celinograd.aqmoedu.kz/content/memlekettk-krsetlgen-yzmet-ayasynday-yzmet-turaly-esebn-kpshlk-talylau ақпаратты орналастыру.
4. Көпшілік талқылау қатысушыларының ұсыныстары және (немесе) ескертулер тізімі: «Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Ыбырай Алтынсарин ауылының «Күншуақ» бөбекжайы» МКҚК көпшілік тақылау бойынша өткізілген іс-шаралар нәтижесінде қатысушылардың ұсыныстары және (немесе) ескертулері, сондай-ақ http://kunsad.celinograd.aqmoedu.kz/content/memlekettk-krsetlgen-yzmet-ayasynday-yzmet-turaly-esebn-kpshlk-talylau ресми интернет-ресурсында келіп түспеді.
№ р/р |
Ұсыныстар және (немесе) ескертулер енгізілген ұйым атауы, жеке тұлғаның аты-жөні |
Көпшілік талқылау аясында келіп түскен ұсыныстар және (немесе) ескертулердің қысқаша мазмұны |
Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау немесе қабылдамау туралы мәлімет |
Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау не қабылдамау бойынша негіздер |
Ескерту |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |